Sunday, August 22, 2010

Iftar: Before & After

Before azan Maghrib.

.
.
.
.
.
..
...
....
.....
......


Ten minutes after...

Yes, iftar with Japanese food and you will say, "hang gila ka Jue??!!"
Haha~ but I've been craving for this before Ramadhan, and its pay back time!

So, anymore iftar invitation for me this Ramadhan? (-.^)

12 comments:

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

tu diaa..tinggai ekoq udang ja..

Othman Juliana said...

haha~ nasib tak kebuloq mana. klu tak tibai dgn ekoq2 udang skali ;p

fndrocka said...

kenapa tak snap semasa proses. dilicinkan..mesti cun!haha..

Tie said...

Kak tie suka tempura dan supnya.... sedap! Bilalah nak rasa lagi, ekk...

Yunus Badawi said...

Licin. Kat mana tu? Kat Hartamas ke?

Yunus Badawi said...

Saya kurang sikit Japanese food terutama sushi. Kalau yg dah dimasak ok lah jugak.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

sedapnya sedapnya

Othman Juliana said...

fndrocka:

sewaktu proses dilicinkan-suasana hening seketika. satu meja concentrate abis & x sempat nak amek gmbr bagai,.. :D


kak tie:

yeah, yang mangkuk bertutup tu la miso sup. mmg kencang abis! tempura adlh pilihan utama Jue utk amek set. nyummy!


YB: sekitar kl je :)

YB: tak dapat kawen dgn org jepung-dpt mkn mknn jepung pun ok gak~ haha. sushi kena mkn yg fresh-br kencang!

**ps. my hencem tsutsumi~ auw!
,... errrr... tak batal posa kan :D


brutalsolo:
mmg sedap!!! rasa mcm nk berbuka lagi kat sana~ hehe

blackcardomompods said...

jue..mana menyepi???senyap jah....

salam ramadhan!tempura paling best..nyum2..sushi tak berapa suka.

Ammi Sara said...

hang gila ka jue??? hahaha ;p
looks nice, the b4 pix i mean ;p ;p

[z@ck] said...

pergh..licin!

Othman Juliana said...

BCP:
ada sis, busy sket. kalut pun iye juga :D

salam Ramadhan & salam eid mubarak :) oho, tempura mmg terbaik tapi sushi octopus pun mantoppppp~


Sara:
haha-hang baru setahun kot kat utara dah ckp sana naaaa~ myself bertahun dok sana pun baru dapat sket2. loklaq sungguh kan~

yeah, it was delicious babe! huhu~ dan2 terasa nak pi lagi!!! woha!


z@ck:
burppp!! alhamdulillah :) balik msia cuti nanti habaq kat sis-kita pi mkn sushi.