Thursday, July 29, 2010

Yes, me and secrets~

"Oh, got no reason, got no shame
Got no family I can blame
Just don't let me disappear
I'mma tell you everything,.."

Yes, love this song after watching the movie~ haha, skema.
And how ironic, talk about secrets.
The reason why I have been silent for a while.
Some are aware on the secrets : some, not.
Still, it will remain secrets. Yes? (^.^)

video

Ps. Love those sorcerers. Nak pergi tengok lagi boleh? Haha.

12 comments:

Kak Tie said...

Aderk, penat je tulis berjela-jela, tapi tak boleh nak komen.

Tak pe laa.. lain kali kak tie datang komen lagi. Dah putus idea, laa...

a kl citizen said...

The reason why I have been silent for a while....

pergi menuntut dengan sorcerer tu ke?

terbaru dari saya : resah sentiasa akan menggigit

Othman Juliana said...

Kak TIe:

Takpe-no problemo. nanti Jue email Kak Tie ek. Email pun tak sempat check selalu. Aihhhhh~


a kl citizen:

sis, mana tahu? hik, hik,...
*dan2 terasa mcm jadi veronica~ pergh!

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

bertapa kat gunung ke weh..

Othman Juliana said...

Ardzmarn:

gunung pa nye-aku dok bertapa kat dalam bekas debu tu-tak paham? sila tgk cite The Sorcerer's Apprentice utk paham~ hehe.

ismadiyusuf said...

gembiranye...

DrSinga said...

welkam bek!!!!!
jangan syedeh syedeh....
kawan-kawan ramai nih...

Uncle Lee said...

Hi Juliana, how you doin'?
Just dropped by say hello.
You stay easy and keep a song in your heart.
Best regards, Lee.

ziarah76 said...

tak tahu nak komen apa...

Nur said...

mcm bunyi shahdu je... lama juga ya mendiamkan diri..

selamat kembali berblog

Kamal Sanusi said...

Welcome back into the world of blogging...

Othman Juliana said...

ismadi: ngueh3x :D


DrSinga:
tq, tq....


Uncle Lee:
not bad, not bad~ just stuck with 'things' at the moment :)


ziarah 76:
oh, jadi saya perlu jawab apa?


Nur:
:)


kamal:
tq, tq,... kena banjer saya berbuka nih~ oho!