Thursday, June 17, 2010

Berita Brunei

Agak terkejut dengan berita ini: Berita Brunei

12 comments:

en_me said...

salam..

Dalam kenyataan satu muka surat yang dibacakan itu dan turut diedarkan kepada media Brunei menyebut baginda menceraikan bekas personaliti TV3 itu atas sebab-sebab khas.

“(Ia) dipandu dan ditentukan oleh hukum syarak dalam perkahwinan dan perceraian dan juga menepati maksud ayat suci al Quran surah Al-Baqarah daripada sebahagian ayat 229, iaitu menikahi dengan baik (maaruf) dan melepaskan juga dengan baik (ihsan),” menurut kenyataan itu.

sumber: Utusan dot com

blackcardomompods said...

kitapun sama..huhuhu...

Tie said...

Err... kita pun terkejut gak.

DrSinga said...

J kayo!!!
:)

Othman Juliana said...

en_me:
sebab-sebab khas boleh jadi apa sahaja kan?

BCP:
Azrinaz ni baya Jue-aih,.. Jue ni kawen pun idok2 lagi. huhu~

Kak Tie:
tu la, masa mula-mula dapat sms (oh, ada kawan keje media). ingat saja depa buat gossip. bila tengok announcement tu-baru percaya. ini dinamakan jodoh kan?

Doc:
definitely! hehe~

Kamal Sanusi said...

I believe many men especially those Latok-latok want to be her boya-friend simply because what being said by DrSinga.

Another potential person to be their geli-friend is a 2nd wife of Sultan Kelantan.




Kah kah kah!!!...

KAKTINY said...

Tetiba teringat nama "Pengiran Bini Mazuin".. huhuhu...

Othman Juliana said...

kak tiny:
aha kan, PBM-pe cite ek dia sekarang?

kamal:
maybe you are one of those men? hahahaha~ 'geli-friend' eh,..

blackcardomompods said...

jue,kesimpulan,jgn pilih suami sb rupa dan harta,pilih sb agama pasti dia takkan tinggalkan jue!

Kamal Sanusi said...

No laaaa....

Who am I to be their boya-friend and who are they to be my geli-friend.

Othman Juliana said...

BCP:
:) Jue tak memilih pun. eh, ke sbb tu jue tak kawin lagi ni sbb tak pilih2!! hehe.

kamal:
well, you will never know. anyone can and have the potential to be their boya-friend or to be your geli-friend. expect the unexpected?

blackcardomompods said...

jodoh itu ada cuma tak nmpk je.jgn risau,zaman sekarg bila yang beragama,nescaya selamat