Sunday, May 16, 2010

Rumah & Cikgu!

Ok, just arrived home.
Nasi tambah: Hujan sangat lebat dari Pahang hingga KL (pecut tetap pecut, hoho!)

Tiada apa, cuma nak ucapkan "SELAMAT HARI CIKGU" pada: -
  • Semua Guru di Tadika Tun Fatimah, Jalan Ampang
  • Semua Guru di BBGS (2)
  • Semua Guru di SRKSS
  • Semua Guru di SMSS
  • Semua Pensyarah di NSW University
  • Semua Pensyarah di UCI
  • Semua Pensyarah di UUM
  • Semua Teman-teman yang bergelar Cikgu &
  • Semua "Guru" yang pernah hadir dalam hidup saya
Tanpa anda semua, siapalah saya.
Terima kasih, saya kasihkan kamu semua; BETUL!!

**Pic Info: Gambar sewaktu form 5 (1996)-saya yang ditengah-tengah bersama guru (kiri kanan saya) & teman (paling kiri & kanan). Oh!
Pisang emas dibawa belayar, masak sebijik di atas peti,
Hutang emas boleh dibayar, hutang budi dibawa mati.

2 comments:

Yunus Badawi said...

Org HR pun mcm guru sbb ajar org lain the soft skill hehehe

Pecut masa hujan takde polis. Org katalah hehehe

Welcome back to KL.

Othman Juliana said...

Org HR selalu dikeji~