Tuesday, May 18, 2010

NOW~

9 comments:

DrSinga said...

loser... ok lagi...
sore loser...hempuk je..
take care!!

tunbegia said...

salamm n thanx singgah blog haku yang xde apa2 tuh,

Yunus Badawi said...

hope you overcome this feeling soon.

Sekali terjelepok tak bermakna terus tersungkur. Ayoh bangun dan teruskan perjalanan.

Othman Juliana said...

doc: ngeh3x..


TB: ko ni la, asyik ckp gitu je. ok pe blog. aku klu blog ntah apa2 atau yang budget hebat-aku tak komen punya. tapi, ada bahasa ko yang aku kureng paham. Ko guna bahasa Italy ek?


YB: well, pas hentam kuih tepung bunga dgn kopi O kaw kuala-ati ada stabil sikit. Oh, wake up call!!

TOKMA said...

Ju...takyah lah sesedih, coba dan coba lagi. Tokma doakan ju berjaya lenkali ok..InsyaAllah..!!!

Oh ya...tenkiu singgah umah tokma. Nyinggah2 ler slalu..duduk2 hirup kopi O ngan sekut kering.

Syafrizal said...

You will get better... Insya Allah

Othman Juliana said...

Tokma:

thank you so much for being supportive! insyaAllah i will do so much better next time! i will never give up, specially when i have great friends like you & others!

**kopi O kaw, feberet Jue tu :D tq!

syafrizal:

Thank you to you too dear! insyaAllah-doa for my success yeah!

Yunus Badawi said...

Jgn lupa buat lebih sikit kuih tepung bunga tu lain kali. Boleh pas kat saya sikit hehehe

Othman Juliana said...

takat kuih tepung bunga tu YB-apa kata YB buat, kasi tunjuk skil kat mama adam~ sure terbaek dari ladang ah!