Tuesday, May 11, 2010

Gambar Dalam Frame #004

INFO GAMBAR: Oho, kesayangan aku sangat tekun mengadap laptop yang pernah dijadikan 'kertas lukisan' (hendak lihat hasil lukisan dia sebelum ini? Sila rujuk sini).

Mungkin kerana warna putih-jadi dia andaikan, putih = kertas. Ada gaya macam orang besar kan? Tengah busy tengok gambar spider tu. Baru 3 tahun, nak masuk 4, bulan November ni. Ahmad Asadullah Shah-anak Bahrain kami panggil & dia mengaku dia tu Spiderman Hitam~ Oh!

7 comments:

NICK IRFAN said...

wah! comel la bdk ni? rasa nk cubit pipi dia... anak akak ker?

Jard The Great said...

ehhe.. budak skang dah advance.. kecik2 da pandai main komputer

kayteeze said...

Ish... budak-budak sekarang ni memang cepat je belajar.. Kak tie dulu memang takut nak guna computer.. takut rosak. Sekarang dah cerdik sikit, hehe...

Yunus Badawi said...

awak dah ajar dia menggoggle ke? Sekejap lagi tu pandailah dia buat semua tu.

Peminat spiderman betul dia. Siap patung spiderman kat belakangnya tu hehehe

Sharinginfoz said...

memang IT gempak punya kan..nanti besar mesti lagi canggih

Othman Juliana said...

nick: oh! anak buah nih-klu anak sendiri dah kena sengkeh kot pas dia conteng laptop tuh! haha~

jard & kak tie: yeah, you guys should see when he use iPod touch-lagi kagum! siap tau nak tekan password! **oh, inilah juga mekanik yang buat iPhone hamba jadi gelap gelita~ huhu.

YB: dia mmg dah sgt pandai gune youtube dgn iPod! of course dok youtube spiderman dia~

SI: amin! jgn dia teruskan aktiviti melukis atas lappy sudah~ urgh!

jane said...

waaaaaaaaaaaa
comel je
hahhahhaha;)